למה לעשות קמפיין באוטבריין
אוטבריין, פלטפורמת המלצות התוכן הפופולרית, מאפשרת לבעלי עסקים לפרסם תכנים איכותיים במגזינים ובאתרי תוכן פופולריים כמו מאקו, ynet וואלה וכו'
, לעקוב אחר הרגלי השימוש של קהל היעד שצורך את התכנים האלו, ולייעד עבורו קמפיינים עתידיים ממוקדים. לפרסום באוטבריין ישנם כמה וכמה יתרונות על פני פרסום באפיקים אחרים בעולם השיווק הדיגיטלי:
יתרונות של ניהול קמפיין באוטבריין
שיווק שנחשב לטבעי ולא אגרסיבי - באמצעות הצעת של כתבות תוכן מומלצות לגולש, מתאפשרת לגולש חווית גלישה נעימה יותר באתר התוכן, בלי פרסומות קופצות או חלונות מציקים שאותם הוא ממהר לסגור.
מעקב אחר רמת העניין של הגולשים - באמצעות ניהול קמפיין אוטבריין יכול המפרסם להכיר טוב יותר את תחומי העניין של הגולשים, ולהבין אילו תכנים ישרתו אותם בצורה טובה יותר.
חשיפה מובנית לקהלי יעד גדולים - מאחר שהפרסום באוטבריין מאפשר להציב כתבות תוכן מטעם המפרסם באתרים גדולים במיוחד עם תנועה ערה של גולשים, באופן טבעי הפרסום הזה מקבל חשיפה גבוהה אל קהלי יעד מגוונים וגדולים במיוחד.
אפשרות לצבוע קהל יעד ולשווק לו לאחר מכן באופן ממוקד - זוהי כל המהות של הפרסום באוטבריין, ודרך השיווק הזאת מתאימה במיוחד לשירותים בהם צריך לחמם את הלקוח הפוטנציאלי, ולעניין אותו בתכנים נוספים, עד שיחליט להתקשר מול בית העסק.
הפרסום מושך קהל יעד איכותי יותר - בניגוד לפופאפ שקופץ לגולש, כתבת תוכן שבה מעמיק הגולש היא כלי ליצירת תנועה איכותית יותר ובשלה יותר של גולשים לאתר.