top of page
25.jpg

קידום ממומן
לתוצאות מיידיות

בעולם שבו השיווק הדיגיטלי צובר תאוצה מיום ליום, ומשמש שיותר ויותר עסקים כדי להגיע אל קהלי יעד רלוונטיים, שני האפיקים המרכזיים שבהם מתבצע המאמץ השיווקי הם ערוץ הקידום הממומן וערוץ הקידום האורגני.

 

אם אתם עסק שמעוניין לייצר תוצאות מיידיות - די ברור איזה משני האפיקים מתאים לכם יותר. ערוץ הקידום הממומן הוא ערוץ שמאפשר לכם לייצר תוצאות מיידיות, ולמעשה, מרגע סיום הגדרת הקמפיין והפעלתו, תוכלו לצפות בזרם של גולשים שמגיע אליכם לאתר, בהתאם לתקציב שהגדרתם, ומילות המפתח בהן בחרתם למקד את תהליך הפרסום.

מובן, שלצד התהליך של קידום בגוגל, יכול בית עסק שמעוניין בתוצאות מיידיות, להשקיע משאבים גם בערוץ של קידום ברשתות החברתיות.

 

בסופו של יום, קידום בדיגיטל לעסקים קטנים ובינוניים הוא תהליך שצריך לשלב בתוכו אסטרטגיה חכמה, פעילות בערוצים הנכונים, והתאמה לצרכים של בית העסק, והיכולת שלו לספק שירות להיקף לקוחות נתון.

 

תוצאות מיידיות בקידום ממומן

תוצאות מיידיות הן חלק בלתי נפרד מבניית אסטרטגיה שיווקית. קידום ממומן מאפשר לעסקים להגיע מהר למסקנות באשר לאיכות הקמפיין שלהם. הנה כמה מקרים בהם למיידיות התוצאות ישנה חשיבות גדולה במיוחד:

 

  • אם הקמתם עסק חדש - תוצאות מיידיות של קידום ממומן יכולות לסייע במיקוד המאמץ השיווקי, וזאת בהעדר היסטוריה שתעזור להבין מה עובד טוב ומה עובד טוב פחות.

  • עבור עסקים ותיקים שמשיקים שירות חדש - יכול הקידום הממומן לתת אינדיקציה לרמת העניין והתגובה של קהלי יעד רלוונטיים.

  • אם אתם מתכוונים לפעול שיווקית בעסק רק באופן זמני, הקידום הממומן ייצר עבורכם תוצאות מיידיות בלי הצורך להמתין לבשלות המותג בצורה אורגנית, שיכולה להגיע רק לאחר שהעסק כבר אינו פעיל שיווקית.

  • לא בטוחים עדיין מה יעבוד היטב ומה פחות ומעוניינים לבצע ניסוי וטעיה? - מאפשרות התוצאות המיידיות להסיק את המסקנות הדרושות ולהמשיך הלאה בצורה ממוקדת ואיכותית יותר

  • במידה והעסק עונתי הקידום הממומן מאפשר לכם לפעול רק בסמוך לזמן בו השירות רלוונטי, ולהפעיל את הקמפיין על מנת לקבל תוצאות מיידיות ורלוונטיות וכמובן לסגור אותו כאשר מסתיימת העונה 
     

  • עבור עסקים עם מכסה וקיבולת מצומצמת - מאפשר הקידום הממומן לכבות
    את הקמפיין עם ההגעה אל היעד המבוקש.

לסיכום, הכוח הייחודי של קמפיין ממומן הוא ''שליטה'' בכל היבט שיווקי. שליטה בתקציב, שליטה בתקופות זמן והחשוב מכולם שליטה בתוצאות והיכולת לבצע אופטימיזציה ולשפר את הקמפיין ע''מ שיניב תוצאות יותר טובות ומדוייקות.

bottom of page