top of page
21.jpg

איך לעשות מחקר ביטויי חיפוש לקמפיין ממומן בגוגל

קמפיין ממומן בגוגל הוא אחד מערוצי הפרסום האפקטיביים ביותר ליצירת תנועת גולשים איכותית לאתר מכירות. באמצעות הגדרת קמפיין ממומן בגוגל, אפשר להזרים בתוך פרק זמן קצר מאוד, תנועה רלוונטית של גולשים, אשר מחפשים את השירות או המוצר שבית העסק מספק, בדיוק בזמן בו הם מחפשים אותם.

 

קמפיין ממומן בגוגל חייב להישען על מחקר ביטויי מפתח איכותי, כדי שיהיה אפקטיבי, ויזרים בדיוק את התנועה שמבקש התנועה לייצר.
 

אילו מרכיבים חייב לכלול מחקר ביטויי מפתח לקמפיין קידום ממומן בגוגל?
 

כל מחקר ביטוי מפתח בהם עושים שימוש גולשים במנועי החיפוש,
חייב לכלול התייחסות למרכיבים הבאים:

  • היקף החיפושים - אנחנו מעוניינים לדעת כמה פעמים גולשים מחפשים בממוצע בחודש את ביטוי החיפוש הנתון.

  • כוונת החיפוש - מה מבקש הגולש אשר מבצע את החיפוש להשיג באמצעות החיפוש: האם מידע? ביצוע טרנזקציה עסקית? הצטרפות כעוקב אחר המותג? ניווט אל עמוד מוצר מסוים?

  • רמת התחרות על ביטוי החיפוש הנתון: עד כמה מוכנים המתחרים לשלם עבור כל הקלקה של גולש על ביטוי החיפוש הנתון?

  • עונתיות - האם בביווי החיפוש נעשה שימוש אחיד לאורך כל השנה, או שמא ישנם חודשים שבהם היקף החיפוש גדול יותר מאחרים?

 

כיצד מתחילים במחקר ביטויי חיפוש?

מחקר ביטויי חיפוש עבור קמפיין קידום ממומן מתחיל מיצירת רשימת מילות מפתח בסיסיות. רשימה זאת מורחבת במהלך המחקר, תוך שימוש בכלים מתקדמים, חינמיים או בתשלום, באמצעותם ניתן לעבות את המחקר בנתונים נוספים. 

bottom of page